30 Mayıs 2017 Salı

Bebek Bakım Çantası

Herkese merhaba,


Yine bebek ürünlerini dikmeye devam ediyorum. Pinterestte "baby changing bag" diye geçen ve çok kullanışlı bir çanta diktim bu sefer. Orada verilen ölçüler bana göre çok küçüktü. Ancak yeni doğan bir bebek için kullanılabilir diye düşünüyorum. Öte yandan bilinen markaların sırt çantası şeklindeki modelleri de o kadar teferruatlı ve ağır ki pek kullanışlı gelmedi gözüme. Ben de boyutlarını kendime göre ayarlayarak diktim. 35 x 18cm boyutlarında oldu.



 Ceplerini tam dolu bir ıslak mendilin sığacağı büyüklükte yaptım.


Yumuşak olması için altına koyduğum havluyu da çıkarıp yıkaması kolay olsun ama kullanırken de kaymasın diye cırt cırt bantlarla tutturdum. Görünümü portföy çantayı andırdığından kumaş olarak benim çok sevdiğim siyah beyaz desenli kumaş kullandım. Sahibi şimdilik yok. Hediye olacak ya da emeksensin de satılacak. Aklımda buna bir de cüzdan cebi ekleyip ayrıca bir çantaya gerek duymadan dışarı çıkılabilecek bir model de var ama daha düşünce aşamasında.
Herkese mutlu haftalar...

2 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş, kuzenim bebek bekliyor ona hediye alabilirim

    YanıtlaSil
  2. Özlemcim bu çalışmanı kaçırmışım yeni gördüm ve çok beğendim ne kadar muntazam olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil