22 Mayıs 2017 Pazartesi

Yumuşacık Oyuncak Fil

Dikişlerime genelde aralarda renkli şeyler katarak devam ediyorum. Günde bir defa mutlaka uğradığım pinterestte öyle güzel oyuncaklar var ki bakmaya doyamıyorum. En sonunda dayanamayarak ben de bir fil diktim. Kumaş olarak dikişe ilk başladığımda ne yapacağıma hiç bakmadan aldığım ve bir türlü kullanacak yer bulamadığım bir sürü kumaş arasından seçtiğim kumaşları kullandım. Patronu buradan... Benim gözüme biraz küçük geldi, % 50 büyüttüm. Boyutları 19 x 17 cm oldu.


Dikmesi çok eğlenceli geldi. Devamı gelecek gibi. Bu nedenle de emeksensin'de bir Renklidesign dükkanı açtım. Yapmasından çok zevk aldığım ama şu anda evde kullanacak kimse olmadığından bir kenarda duracak minik oyuncaklar, çantalar yapmak istiyorum. "Ah çocuklarım küçük olsaydı da bunlardan yapsaydım" ya da "ne pratik, keşke eskiden de böyle şeyler olsaydı" dediğim ya da "her yerde aynı şeyler var, farklı şeyler istiyorum" diyenler için hoşuma giden ne varsa yapmak istiyorum ki, benimle aynı zevki taşıyanlarla paylaşayım. Bu nedenle dükkan açmaya karar verdim. İçinde şu anda fazla bir şey yok ama gün geçtikçe artacak. Herkese mutlu bir hafta diliyorum.

1 yorum:

  1. Ozlemcim oyuncak dedinmi akan sular durur, bende de çok güzel resimler var. Dört gözle Ankara'ya taşınmanı bekliyorum

    YanıtlaSil