7 Mayıs 2015 Perşembe

Yoksa Siz Eski Çoraplarınızı Atıyor musunuz?

Bahar geldi, çiçekler açtı. saksı değiştirme zamanı da geldi. Son bir kaç yıldır saksı değiştirme işi bende önce boyamayla başlar oldu. Bu yıl da boyamaya niyetlenirken kızım elinde bir tomar atılacak çorapla geldi. Renklerine bayıldım ve saksılara geçiriverdim.

Çorapları olduğu gibi giydirdim. 

Alttan görünüşleri de böyle

 Altını ve üstünü makasla kestim. 




Silikon tabancasıyla yapıştırdım.


 Sonra en zevkli kısma geçtim. Gönlüm nasıl isterse öyle süsledim. Kimine puantiyeler kondurdum, kimini boya kalemi kapağının arkasıyla süsledim, kimine dantel diktim.


Bir tane köpük tabağı da boyayıp şipşak altlık yapıverdim.


Ertesi sabah sıcağı sıcağına ofise götürdüm. İçine çiçekleri de koydum mu bir kahve söyleyip seyretmeye başladım.


 Şimdilik vernik istemeyecek gibi görünüyor. Kalan çoraplar da itina ile saklandı.



Diğer saksı süsleme çalışmaları da burada, burada , burada ve burada...

6 yorum:

  1. Harika fikir, bayıldım ! Zaten böyle, neredeyse yoktan var edilen işlere çok saygıyla bakıyorum. Doğanın ve milli servetin korunmasına katkı olarak görüyorum. Ellerinize sağlık, eminim çiçekleriniz de hallerinden çok memnundur.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de hiç olmayacak malzemelerden bir şeyler yapmaya bayılıyorum. Daha bir yaratıcı oluyorum sanki.

      Sil
  2. Ay... Harika olmuş! Hele o menekşelere nasıl güzel durmuş ya... Ellerine sağlı k:)

    YanıtlaSil
  3. Menekşeler benim canım. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil