2 Mart 2013 Cumartesi

Yeni Pazen Etek

Kızıma yaptığım pazen etekten kalan kumaş ile kendime de bir etek diktim. Modelleri farklı olsa da anne-kız konseptine uygun bir çalışma oldu. Bahar geliyor ama havalar ısınmadan hemen giydim. İlk tepkiler şöyle oldu:
- Aaaaa bundan benim babaannemin şalvarı vardı.
- Pazen değil mi o ? Allah Allah...
Hem çok rahat, hem de dikişi çok kolay oldu. İki pazen eteğin bana maliyeti 8 TL. Modeli çan etekle düz etek arası. Ölçülerini internet üzerinde bir siteden almıştım ama o zamanlar blog açmak gibi niyetim olmadığından kaydedip geçmişim. Yabancı sitelerden birindeydi. Eğer bir gün çok popüler olup da esinlendiğim şahıs "o benim sitemdeydi" der ise memnuniyetle bulduğum yeri belirtirim. Şimdilik anonim olarak halka hizmet kapsamında veriyorum:

Bu ölçülere dikiş payı olarak yaklaşık 2 cm ekleyerek eşit ölçülerde iki parça kumaş kestim. Fermuarını yandan diktim. İki parçayı birleştirdim. Kumaş kalın olduğu için beline kemer yapmadan içe katlayarak bastırdım. Etek kısmını da makinede diktim. Toplam olarak yaklaşık iki saatte bitirip hemen giydim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder