4 Ocak 2013 Cuma

Geri Dönüşüm Tepsiler

Geri dönüşüm için genellikle kimsenin arkasından ağlamayacağı, çöpe atılabilecek gibi nesneleri tercih ediyorum.Bu tepsileri annemin yazlığında bir köşede atılmış, küflenmiş halde buldum. Birden işe başlayınca ancak son tepsinin resmini çekebildim. Üç tepsi de aynı görünümdeydi.


İşte bu zavallı tepsilerin son hali :






Tepsileri güzelce temizledikten sonra koyu kahverengi ile boyadım. İnternetten bulduğum resimleri, tepsilerin boylarına göre ayarlayıp renkli fotokopilerini aldım. Doğrudan yapıştırmak yerine karşılıklı kenarlarını yakarak eskitilmiş görünümü verdim. Kenarlarına parmak yaldız sürerek hafif parlattım. Yaldızları matlaştırmamak için önce su bazlı vernikle geçtim. En son yat verniği ile vernikledim. Tepsilerin son hali öyle hoşuma gitti ki arkalarına kurdele yapıştırdım ve yemek odasına tablo yaptım. Üçlü tablo olarak kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder