31 Aralık 2014 Çarşamba

Benim Penceremden

Aslında 2014'ün bu son gününde bambaşka şeyler yazmak ve yeni yılınızı kutlamaktı niyetim. Şu son 30 saattir yağmakta olan kar olmasaydı. Beni benden aldı resmen. nazlı nazlı tertemiz yağıyor. gündüz işyerimden, gece evimden seyrettim, durdum. Sonra da sizlerle paylaşmak istedim.


İnsanlığa bundan daha güzel bir yeni yıl hediyesi olabilir mi? Yüce Allah bize "bakın ben herşeyi temizledim. Her yer bembeyaz oldu. Artık siz de her şeye yeniden başlayın" diyor sanki. Beyaz sayfa açmamıza bile gerek yok. Çünkü önümüz arkamız, her yer bembeyaz.


Hayatımızı güzelleştirmek için neler üretiyoruz. Oysa ki bizim yaptıklarımız şu anda camdan gördüklerimin yanında kocaman bir hiç gibi. Camdan bakmak bile mutlu olmak, hayatı sevmek için yeterli aslında.



Şu yağan kar her yeri temizlediği gibi içimizi de temizlesin. Mutsuzluklarımız, kırgınlıklarımız, öfke ve umutsuzluklarımız karlar gibi erisin gitsin. Yeni yıl bize "her şey çok daha güzel olacak" dileğiyle gelsin.


Hepimize mutlu yıllar.









12 yorum:

  1. Bayıldım ve kıskandım daha ötesi yokkk.Mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç yıldır böyle güzel kar yağmamıştı. Ben de bakmaya doyamıyorum. teşekkürler.

      Sil
  2. Orada olup ailece kar oynamak vardı...Yeni yıl hepimiz için hayırlı olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarınki planımız tam da bu. Kardan adamın şekline karar veriyoruz şimdi.

      Sil
  3. Karın bir hayranı olarak, görsellerinizle gözlerim bayram etti :)) Sizi takibe aldım, ben de beklerim.
    Mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben soğuğu pek sevmem ama bu sefer bayıldım.

      Sil
  4. Çok güzel. İmrendim gerçekten. Masal yıldızı'nın rehberinden ulaştım sitenize. Benim de tariflerimin olduğu bir bloğum var. sevgilerimle.
    http://renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. ben de bloğunuza gidiyorum şimdi.

      Sil
  5. resimlere görsellere bayıldım Antalya'da yaşadığım için kar ancak rüya aleminde olur.mutlu huzurlu yıllar banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... Ben soğuğu pek sevmediğimden Antalya yazın 2 ay hariç tam yaşamayı hayal ettiğim şehir. İlk defa bu yıl kar çok güzel geldi bana. Bu arada bloğunuzu çok beğendim. Takipteyim...

      Sil
  6. Bloğunuzu yeni keşfettim dikişsever olarak izlemeye aldım bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sizi daha önce bulmuş ama nedense kaybetmiştim. Şimdi adınızı görünce çok mutlu oldum. hemen kaybetmemek üzere takibe alıyorum.

      Sil